نمایشنامه فروش | قسمت اول
نوشته شده توسط : ana1881

همه فعالیت های بازاریابی و تبلیغات وقتی معنی واقعی خود را نشان می دهند که فروش اتفاق بیفتد. بسیاری از مردم فکر می کنند که این کار راحتی است و اینکه می دانند چه می خواهند بگویند. شما پشت تلفن تنها ۱۰ ثانیه برای جلب توجه طرف مقابل وقت دارید و معمولا هم شانس دیگری نخواهید داشت.
ده ثانیه خیلی زود می گذرد.
برخورد اول شما باید آنقدر موثر باشد که تا آخر مکالمه شما را همراهی کند. بهتر است که همیشه آماده باشید. راه های یک فروش موفق داشتن یک نمایشنامه فروش آماده و ارائه ای متفکرانه است که هرآنچه که می خواهید بگویید را برای شما می گوید. تمام اینها نیازمند داشتن ارتباط و آماده بودن است. هدف شما نوشتن یک نمایشنامه فروش برای مشتریان احتمالی است، البته یک نمایشنامه ای که شما را به فروش قطعی برساند.
یک نمایشنامه موفق فروش از چه چیزهایی تشکیل شده است؟
نمایشنامه را همانطور که صحبت می کنید بنویسید و سعی کنید مفید و مختصر هم باشد!
زبان نوشتاری و گفتاری با هم تفاوت زیادی دارند. اگر نوشته شما به زبان نوشتاری باشد به نظر ساختگی خواهید بود. مردم به طور عادی با ساختار های شکسته و گاهی هم دستورزبان غلط با هم صحبت می کنند. اینکه شما واقعی و عادی به نظر بیایید بسیار مهم است پس اگر برایتان سخت است ابتدا با ضبط صوت صدایتان را ضبط کنید سپس همان را بنویسید.
لازم نیست از مشتری بپرسید که “امروز حالتان چطور است؟” یا ” میشه چند لحظه وقتتون رو بگیرم” یا هر سوال دیگری. اول نام مشتری را بپرسید، بعد با او احوال پرسی کنید، سپس خودتان را معرفی کنید:” من…… هستم از شرکت…..”

منبع: شرکت بازاریابی تاو





:: برچسب‌ها: نمایشنامه فروش | قسمت اول ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: